Evelini Stuudio

toode(t) - 0,00

Ostutingimused

Tootegrupid

 

E-pood Evelini Paberi -ja Kunstistuudio/www.evelinistuudio.ee (edaspidi E-pood) omanik on HansaKontor OÜ (registrikood 11668540), asukohaga Alasi 32-402 Tartu 50109.

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel.
1.2. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ja sisaldavad käibemaksu 20%.
1.3. Hinnale lisandub transpordi tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
1.6. Tellimuse vormistamine Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu (mida haldab Maksekeskus AS) või e-postile saadetud tellimuse/arve alusel, arvel näidatud pangakontodele:
1.7. HansaKontor OÜ arveldusarve pangas:

LHV Pank   EE307700771002469826

1.8. Teie kiireks teeninduseks kindlasti selgituse panna tellimuse/arve number.
1.9. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
1.10. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2. Ostu sooritamise juhis

2.1. Vali e-poest välja meelepärased tooted ja lisa ostukorvi.

2.2. Soovi korral saad muuta koguseid.

2.3. Seejärel vali transpordivaliku alt sobiv kättetoimetamise viis (kindlasti lisa ka oma telefoni number, sest pakiautomaadiga saates on see vajalik). NB! Ostukorvis kajastub minimaalne summa iga postitamisviisi kohta, millest tavaliselt piisab tavapaki postitamiseks. Vajadusel saadame peale tellimuse vormistamist teile täpsustatud postikulu summa, kui see peaks muutuma. 

2.4. Tellimuse vormistamisel ole tähelepanelik ning kontrolli, et sisestatud informatsioon ja kontaktandmed oleksid täpsed.

2.5. Edasta tellimus. Sellest hetkest loetakse tellimus esitatuks.

2.6. Kliendi poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks HansaKontor OÜ ja kliendi vahel, klient kohustub tasuma esitatud arve. HansaKontor OÜ nõustub lepinguga, kui asub tellimust täitma. HansaKontor OÜ jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada.

2.7. Kui tellimuses soovitud tooteid kõiki laos kohe ei ole, siis on võimalik tellijal otsustada, kas soovib tooteid järeltellida või mitte. Järeltellitavate toodete tarneaeg 1-4 nädalat sõltuvalt tootest ja tarnijast. Järeltellitavate toodete tarneaeg täpsustakse ostjaga. Kui järeltellitavad tooted soovitakse eraldi tellimusega, siis lisandub saatmiskulu.

2.8. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2.9. Juhul kui soovid peale tellimuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saada teade info@evelinistuudio.ee või helistades telefoni +37256633765.

 3. Hinnad ja makseviis

 3.1. E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.2 Pärast tellimuse komplekteerimist koostame Teile arve, mille saadame e-maili teel. Ostude eest saate tasuda kas pangalingi kaudu (mida haldam Maksekeskus AS),  VISA või MasterCard kaardimaksena või pangaülekandega. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui 3 päeva jooksul  arve koostamisest ei ole tasutud ettemaksuarve.

3.3.  HansaKontor OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, HansaKontor OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

4.   Kohaletoimetamine

4.1. Tellitud tooted saadetakse välja 1-2 tööpäeva jooksul alates tellimuse ettemaksu laekumisest HansaKontor OÜ arveldusarvele.

4.2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumistest.

4.3. E-pood saadab tellitud kaupa ka väljaspoole Eestit. Kauba täpsed tarnetingimused lepitakse sel juhul Kliendiga eelnevalt kokku.
4.4. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 70 kalendripäeva jooksul ( näiteks tellitavad kaubad). Kindlasti olemas teavitus toote lisamisel ostukorvi.

4.5. Evelini Paberi. ja Kunstistuudio ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

4.6. Kaubad toimetame kohale kasutades kullerteenust, Eesti Posti pakiteenust postkontorisse ja pakiautomaatidesse ja  Itella SmartPosti teenust.

4.7. Hinnad sisaldavad ka kaupade pakendeid.

5. Postitasu

5.1. Ostukorvis kajastub minimaalne summa iga postitamisviisi kohta, millest tavaliselt piisab tavapaki postitamiseks. Peale tellimuse vormistamist saadame teile täpsustatud postikulu summa (vajadusel).

  • Tulen  ise kaubale järgi (Alasi 32-402 Tartu) eelneval kokkuleppel – TASUTA
  • Itella SmartPost: 3,60€
  • Omniva pakiatomaat: 3,60€
  • Saatmine postkontorisse – alates 4,40€
  • Saatmine koju kulleriga alates 5.90, hind täpsustatakse.

 Alates 50€ ostusummast  saatmine pakiautomaati tasuta.

6.   Taganemisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba 14-päevane tagastamisõigus ei kehti nendele toodetele, mis on spetsiaalselt Kliendi tellimuse järgi valmistatud/tellitud ehk eritellimustooted. (VÕS § 53 lg 4).

6.2. Eritellimustoodete valmistamine võib eeldada tootjalt (Evelini Paberi- ja Kunstistuudio) koheste kulutuste tegemist (kujunduste, paberite, kangaste jms tellimine), mistõttu ei aktsepteerita tellimuste tühistamist peale 24 tunni möödumist tellimuse edastamisest ja kinnitamisest alates.

6.3. Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kasutajale valmistatud Kaupu. Evelini Paberi- ja Kunstistuudio jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.


6.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@hansakontor.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.


6.5.Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7.   Pretensiooni esitamise õigus

4.1. E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@hansakontor.ee või helistada telefonil: +372 56633765.
4.2. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

5.1. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
5.2. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
5.3. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9.    Vaidluste lahendamine

6.1. Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hansakontor.ee või helistada telefonil: 56633765.
6.2.Kui ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.